מי צריך בכלל כתיבה אפקטיבית

מי צריך בכלל כתיבה אפקטיבית

לפעמים יוצא לי הג’יני שאומר שמי בכלל צריך לכתוב היטב בעבודה, ארגונים ואנשים לא צריכים את זה!

אני סתם מבזבז את הזמן. ככה זה עם הג’יני. אין התחשבות.

אחרי שאני אוכל לעצמי את הראש שעות ומסביר לאשתי שזהו, אני צריך ללכת לחלק עיתונים, אפילו שאף אחד לא קורא עיתונים יותר, אחרי שאני מתמוטט קצת ויורד על כל הפחמימות בבית, אני מתאפס ונזכר. בטח שאנחנו צריכים כתיבה אפקטיבית.

  • כי כתיבה אפקטיבית מייצרת חשיבה טובה. כתיבה טובה מנקה את המוח, מפזרת את האפלה. עושה סדר בבלגן, מייצרת היררכיה. מבהירה מה חשוב ומה מיותר. איך אפשר בכלל להתחיל יום עבודה בלי לכתוב כמו שצריך?
  • כי כתיבה אפקטיבית היא תקשורת טובה. ומה עסק ואדם צריכים יותר מתקשורת מצוינת בין עובד לעובד, בין מנהל לעובד ולהפך, בין עסק ללקוח? איזה כלי אחר יש שמאפשר לעסק להביט ללקוחות שלו בעיניים ולהגיד להם: “באמת אכפת לי מכם. אני כאן כדי לעזור”.
  • כי כתיבה אפקטיבית מבדילה בין עובד טוב לעובד גרוע. כשאתם נתקלים בכתיבה טובה בעבודה אתם בעצם רואים אדם שיודע לתקשר, להגדיר צרכים, פערים, הצלחות, סימני שאלה, סימני קריאה.
  • כי כתיבה אפקטיבית מחצינה כישורי חשיבה. ואנשים ועסקים מעדיפים לעבוד עם אנשים ועסקים מבריקים, בהירים, אנליטיים, הגיוניים, תקשורתיים.
  • כי כתיבה אפקטיבית מזכירה לכם את מקומכם בזמן ובמרחב. כתיבה טובה מאפשרת לעקוב אחרי מדיניות, אסטרטגיה, טקטיקה וההוצאה שלהן לפועל.
  • כי אין אפס. כתיבה אפקטיבית תקדם אתכם ותפתח לכם דלתות חדשות. כתיבה טובה תשיג לכם הזדמנויות חדשות, עוקבים חדשים, חברים חדשים, קשרים חדשים, לקוחות חדשים. כתיבה טובה תזכיר לכל מי שכבר בחרו בכם למה הם נשארים אתכם.
  • כי כתיבה אפקטיבית תספק לכם נכסים דיגיטליים ונראות חיובית וארוכת טווח.
  • כי כתיבה אפקטיבית מגדילה מכירות. היא עניינית, היא מרגשת, היא שיווקית, היא נוגעת, היא סוחפת, היא מוכרת.

וככה אני מתאושש. עד הפעם הבאה. זהו זה להיום. אל תשכחו להיות טובים. זה טוב לכולם. גם לכם.

צפריר

אהבתם? שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהבחזרה לחנות