עשרה טיפים לתוכן נהדר ב-2021

עשרה טיפים לתוכן נהדר ב-2021

אהלן אהלן,

לפני הטיפים, רוצים תוכן נהדר? נו, בואו. ועכשיו, הנה:

  1. כתבו קצר. ברשתות, בוואטסאפ, בדיוורים, גט טו דה פוינט. הסבר אחד קצר עדיף על שלושה ארוכים.
  2. כתבו ארוך. בבלוג ובאתר תנו את החשוב בהתחלה. אחר כך אתם יכולים להאריך בשביל הקוראים הכבדים ובעיקר בשביל גוגל שאוהב טקסטים ארוכים ומשמעותיים.
  3. כמו שאתם מדברים. אל תנסו להיות יותר חכמים, אל תנסו להיות מגניבים. כתבו כמו שאתם מדברים. אל תנסו להיות מישהו אחר. ממילא כל היתר תפוסים. ככה תעברו ענייניים ואותנטיים.
  4. שימו נקודה. משפטים קצרים הם יותר קריאים ויותר אפקטיביים. משפטים ארוכים הם מעייפים ובעיקר מייצרים אינסוף טעויות. הנקודה היא המנוע של הדרמה והקומדיה. תשתמשו בה.
  5. פסקאות, לא משפטים. לכל נושא מגיעה פסקה משלו. אם אתם שוברים פסקה בכל משפט, הקורא שלכם לא יודע מתי אתם עוברים מעניין לעניין.
  6. ספרו סיפור. כמה שיותר סיפורים. ספרו על מה שקרה לכם בבוקר, על מה שהילדה גילתה אתמול, על מה שהלקוח סיפר לכם שלשום. העולם הוא ערימה עצומה של סיפורים. תשתמשו בהם כמה שיותר.
  7. ספרו על עצמכם. תכלס, הסיפורים שלכם על עצמכם ועל הקרובים לכם הם הכי אותנטיים. הם לא דורשים מכם שום דבר, חוץ מלכתוב את הדיבור היומיומי שלכם. זה גם קל יותר וגם נוגע יותר ומשמעותי יותר.
  8. ואל תשכחו שאתם לא מעניינים. היזהרו מאני ואני ואני ואני. הלקוחות שלכם והקוראים שלכם מתעניינים בעיקר בעצמם. תדאגו שהם ימצאו את עצמם בתוכן שלכם.
  9. תהיו פוזיטיביים. הרבה יותר קל להגיד מה לא לעשות. הרבה יותר קל למתוח ביקורת. אבל להיות חיובי? לדבר על מה שטוב? מה שעובד? לעשות לאנשים טוב על הנשמה? או-הו! לא תאמינו איזה אחוזי המרה יש לאהבה.
  10.  תגמרו באהבה. לדבר האחרון שאתם אומרים יש המון המון כוח. אנשים זוכרים אותו. הוא נשאר להם בלב. לא לדקות. לחיים שלמים. תשאירו להם חתיכה טובה שלכם. בנדיבות, באכפתיות. תסתכלו להם בעיניים כשאתם נפרדים. שיידעו שאתם איתם.

זהו זה. מאחל לכם שיפור ניכר. שתהיה שנה של התאוששויות נהדרות, הפתעות משגעות, פריצות דרך מופלאות. ובעיקר שתהיה שנה מלאה אהבה וחסד.

צפריר

סיימו באהבה.

אהבתם? שתפו את הפוסט
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהבחזרה לחנות