סדנת כתיבה לנציגי שירות

מה הסיפור?

שירות לקוחות מקצועי יותר, איכותי יותר וכלכלי יותר.

בשורה התחתונה תקבלו:

יותר מענה ללקוחות בפחות זמן, יותר שביעות רצון לקוחות ויותר ROI על פעילויות תמיכה, שירות ומכירות בדיגיטל.

איך עושים את זה?

סדרת סדנאות קצרה לנציגי שירות.

נציגי השירות הם הקו הראשון בחזית המפגש של ארגוני ענק עם מיליוני לקוחות. במילים אחרות, ארגונים של מיליארדים שמים את המוניטין שלהם בקצה האצבעות של נציגים צעירים ולא מנוסים, מבלי להבין האם יש להם את הכישורים המתאימים להתמודד.

סדנאות הכתיבה השירותית לנציגי שירות, דיגיטל ופניות הציבור – בפייסבוק, וואטסאפ, צ’אט ומייל – מזהות את הקשיים המרכזיים של נציגים: הבנת הנקרא, שגיאות בעברית ובדקדוק, העברת מידע, הנעה לפעולה. הן מספקות לנציגים שלל פתרונות לכל אחת מהסוגיות המרכזיות, כולל שימוש באינספור תבניות ודוגמאות לשיפור והקלת העבודה.

מומלץ לשלב גם: ייעוץ בכתיבת נוסחים קבועים, יחידות מיקרו למידה לרענון ושירות בקרה לאבטחת איכות.

המרצה

צפריר בשן הוא המרצה לכתיבה של עסקים בישראל: קטנים וגדולים, משרדי ממשלה ועוד.

צפריר עובד עם מנהלים, עובדים ובעלי עסקים על כתיבה שיווקית, עסקית, מקצועית או שירותית. אלפים לומדים אצלו מדי שנה בסדנאות ארגוניות, קורסים פתוחים ומוסדות אקדמיים. הוא ממש ממש טוב בזה.

צפריר כתב את הספרים כתיבה אפקטיבית ותכתוב תרוויח. הוא נשוי ואב לשלושה, ועונה על כל המיילים ששולחים לו.

להצעת מחיר השאירו פרטים או התקשרו: 052-7294433

0
    0
    העגלה שלך
    העגלה ריקהבחזרה לחנות